The HappiNest

Een socialmedia-strategie die de drempel verlaagt om binnen te stappen

“The HappiNest wilde via social media laten zien wie ze zijn: een warme, toegankelijke plek voor iedereen.”

Onderzoek

Strategie

Vormgeving

Het is een lifestylecafé in Roermond waar je kunt genieten van koffie, pilates en creatieve workshops, zoals het glazuren van keramiek.

De eigenaresse merkte dat de drempel om binnen te stappen nog hoog lag en wilde via social media laten zien wie ze zijn: een warme, toegankelijke plek voor iedereen.

Het concept

Uit het onderzoek bleek dat The HappiNest online nog niet liet zien wat ze allemaal te bieden heeft. Door drie pijlers centraal te zetten: sfeervol, informatief en persoonlijk, voelt de doelgroep zich meer betrokken en is de stap om binnen te lopen kleiner.

Het resultaat

Ik werkte een stijl uit die duidelijkheid brengt én de sfeer van The HappiNest laat voelen.

Sfeer wekt nieuwschierigheid,
informatie biedt duidelijkheid &
persoonlijkheid zorgt voor vertrouwen

Of je nu komt om te eten,
iets te maken of te bewegen,
bij The HappiNest laad je even op.